Thursday, September 07, 2006

freaks around the world


Onze westerse levensopvatting is nu over de hele wereld dominant, met uitzonderingen van een paar in stamverband levende oude culturen die vele beschavingen overleefd hebben. Zoveel mensen zoveel wegen, de enige vraag die ik van belang vind, gezien de huidige situatie in de wereld, is welke manier van naar het leven kijken en met de wereld omgaan, het beste is voor zowel de wereld als de mensen.

Zouden 'ze' bewust 80 procent van de mensen in de wereld honger laten lijden zodat die zich voornamelijk bezig houden met het vullen van de buik, tegen wat voor prijs dan ook, en niet met de ‘luxeproblemen’ van milieu, democratie enzovoort? Of schaar ik me dan bij de conspiracy-freaks.... nou ja, soms vraag ik me af wie de freaks zijn! Iemand anders die ook altijd het naadje van de kous wil weten:
http://www.daanspeak.com/

No comments: